• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Skattebeskedet har kommit på appen nu.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 525
Mottagna reaktioner
12 903
Poäng
9 787
Tippar att slantarna ramlar ner i morgon eller tisdag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MattiasAIK1891

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
2 Mars 2015
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Vilken summa är det som gäller? Får man summan som står bredvid överskott av kapital eller summan som står bredvid summa slutlig skatt?
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Vilken summa är det som gäller? Får man summan som står bredvid överskott av kapital eller summan som står bredvid summa slutlig skatt?

Ingetdera, du behöver jämföra slutgiltig skatt i beskedet med hur mycket det blev enligt den skatteuträkning du kan göra i Inkomstdeklaration 1. Om det är samma summa har du svaret där.
 

Carro

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
6 Mars 2014
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Hej!

Var ser jag vad jag får tillbaka på skattebeskedet?
 

mann

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
1 Mars 2014
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Får man skattebesked nu som vanligt även fast KFM nallar utav pengarna, eller bevisar skattebeskedet att "detta är vad du får in på ditt anmälda konto"?
Någon som vet eller har erfarenhet? :)
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Får man skattebesked nu som vanligt även fast KFM nallar utav pengarna, eller bevisar skattebeskedet att "detta är vad du får in på ditt anmälda konto"?
Någon som vet eller har erfarenhet? :)

Det står ju vad då kommer få men har du då säg 10000 som du är skyldig KF så kommer dem ju att sno dem så då är det bara att ta det du får minus 10 så har du ju det som kommer till konto:)
 

mann

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
1 Mars 2014
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Det står ju vad då kommer få men har du då säg 10000 som du är skyldig KF så kommer dem ju att sno dem så då är det bara att ta det du får minus 10 så har du ju det som kommer till konto:)
Okej, då min skuld är väldigt ny så hoppades jag att dom inte hunnit begära medel från återbäringen, men det kanske sker per automatik direkt man får skuldsaldo :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp